mobilka

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » mobilka » Реализация и Сервис! » Статистика порушень прав споживачів при реалізації мобільних телефонів


Статистика порушень прав споживачів при реалізації мобільних телефонів

Сообщений 1 страница 2 из 2

1

Інформація щодо дотримання суб’єктами господарювання вимог законодавства про захист прав споживачів при реалізації мобільних телефонів (стільникового зв’язку)

Згідно з планом роботи Департаменту споживчої політики на І квартал  2008 року територіальними органами у справах захисту прав споживачів протягом першого кварталу поточного року проведено перевірки дотримання  вимог законодавства щодо захисту прав споживачів при реалізації мобільних телефонів (стільникового зв’язку) (далі – телефонів). Перевірено 366 суб’єктів господарювання сфери торгівлі, у 298 з них (81,4 %) встановлено порушення законодавства про захист прав споживачів. Забраковано та знято з реалізації 2,9 тис. одиниць виробів, що становить близько 45,6 %  від перевіреної кількості. В ході перевірок встановлено порушення ст.15 Закону України „Про захист прав споживачів”, вимог постанови Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 р. № 833 „Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення”, постанови Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. № 506 „Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів”, Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затверджених наказом Міністерства економіки  України від 19 квітня 2007 р. № 104. Основними порушеннями, які були встановлені в ході перевірок, є : - відсутність необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про товар; - реалізація товару без відповідних супровідних документів; - реалізація комплектуючих до телефонів, що підлягають обов’язковій сертифікації в Україні, але в документах, згідно з якими їх передано на реалізацію, відсутні реєстраційні номери сертифікатів відповідності (свідоцтв про визнання); - реалізація телефонів без гарантійних талонів встановленого зразка. Як свідчать надані матеріали перевірок, більшість телефонів іноземного виробництва, а також аксесуари до них не мають інформації про дату виготовлення, місцезнаходження виробника, правила та умови ефективного використання товару тощо. Такі порушення встановлено майже у кожній області. У магазині ТОВ «Евросеть ВСК» (м. Суми)  в реалізації знаходився телефон з зазначенням країни-виробника : на упаковці Угорщина, а на корпусі трубки – Фінляндія. Перевірками встановлено непоодинокі факти реалізації телефонів із закодованою датою виготовлення, що позбавляє споживача отримати необхідну інформацію щодо їх фактичного виготовлення. У торговельній мережі м. Миколаєва реалізовувались телефони “Samsung”,  дата виготовлення яких після розкодування не співпадає з датою, яка зазначена на споживчій упаковці. В ході перевірок телефони та зарядні пристрої до телефонів знімались з реалізації через відсутність документів, що засвідчують їх якість та безпеку, документів із зазначенням реєстраційних номерів сертифікатів відповідності або їх копій.  У ході перевірок встановлено факти невиконання суб¢єктами господарської діяльності вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.04.2002 р. № 506 „Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів” в частині порушення терміну виконання гарантійного ремонту, відсутності або недостатньої укомплектованості обмінного фонду товарів у сервісних центрах, невидача гарантійних талонів встановленого зразка за формою „гарант”. Слід зазначити, що у зв’язку із стрімким ростом кількості користувачів телефонами до територіальних органів надходять звернення споживачів з приводу придбання товарів неналежної якості. Проблемою є відсутність незалежного центру з проведення експертизи телефонів. На сьогодні експертизу проводять відомчі сервісні центри,  які підпорядковані операторам мобільного зв’язку. Деякі з них розташовані в м. Києві, Дніпропетровську та інших містах, що не гарантує об’єктивної оцінки причин втрати якості і у ряді випадків позбавляє споживача його права бути присутнім під час проведення експертизи. За повідомленням Миколаївського обласного управління у справах  захисту прав споживачів, в інструкціях з експлуатації телефонів «Fly» зазначено адреси сервісних центрів, розташованих у Росії, інформація про сервісні центри, що здійснюють гарантійне обслуговування в Україні, – відсутня.
За результатами перевірок на 283 особи накладено адміністративні стягнення в розмірі 39,1 тис. гривень, до 233 суб’єктів господарювання  застосовано адміністративно-господарські санкції у розмірі 184,9 тис. гривень. Матеріали перевірок 80 разів висвітлювались у місцевих засобах масової інформації.

wwwdssu.gov.ua

0

2

стикнувся з таким паскудством! Телефон не підлягая поверненю бо їм користувалися 2 дні і з нього були сдійснені дзвінки та відправка повідомлення, що за закон такий? я ж не праску купую а телефон мені треба знати як він робить, а як перевірити не подзвонивши чи не відправивши повідомлення чи телефон справний??? Ще й у гарантії написано повернення коштів чи зміна апарату впродовж 2х тижнів, цікаво що я маю робити(або не робити) з телефоном напротязі 2х тижнів щоб мені повернули кошти або змінили телефон??? Віддав телефон у сервіс щоб вони перевірили чи не падав чи намокав він, а вони його уже у Київ запроторили, ото я довго його чекати буду! І саме цікаве що мені не треба ремонтованого телефону не за для цього новий купляв щоб одразу мені його ремонтували!

0


Вы здесь » mobilka » Реализация и Сервис! » Статистика порушень прав споживачів при реалізації мобільних телефонів